Home - Universität Innsbruck

Veranstaltungen · Universität Innsbruck · Medizinische Universität Innsbruck

Freitag, 17.03.2023

Vortrag und Diskussion

DiSCourse Seminar - High-quality Social Media Analysis using Crowdsourcing and Machine Learning

12:00 - 13:00 Uhr
Digital Science Center (DiSC), Innrain 15, Open Space Area (1. Stock), 6020 Innsbruck

Anmeldung ist nicht erforderlich

Eintritt / Kosten: Keine

Vortragende/r

Yu Suzuki

Yu Suzuki is an Associate Professor at the Department of Faculty Engineering of the Gifu University, Japan. His research interests include social data mining, crowdsourcing, and databases. He is an Associate Editor of the IEICE Journal (Institute of Electronics, Information, and Communication Engineers) and a reviewer of many conferences including the Web Conference and the Conference on Information and Knowledge Management (CIKM).

Weitere Informationen

Der Vortrag findet im Rahmen der DiSCourse-Seminarreihe des Digital Science Centers (DiSC) statt. Er wird in englischer Sprache und in einem Hybridformat abgehalten. Interessierte sind herzlich eingeladen, sich hier einzufinden:
Digital Science Center, Innrain 15, Open Space Area (1. Stock), 6020 Innsbruck
Oder sich hier einzuwählen:

Digital Science Center (DiSC)